1) Γιατί η εφαρμογή «myAthensPass» μου ζητάει άδεια πρόσβασης σε λειτουργίες της συσκευής μου;
Μετά την εγκατάσταση της εφαρμογής «myAthensPass» στο κινητό ή το tablet σας στο πρώτο άνοιγμα ζητείται είτε άδεια πρόσβασης στην τοποθεσία σας είτε άδεια χρήσης λειτουργιών της συσκευής. Αυτό συμβαίνει για την αύξηση της ταχύτητας και τη βελτίωση της εμπειρίας χρηστών της εφαρμογής. Σημειώνεται ότι δεν είναι απαραίτητη η αποδοχή τους για την ορθή λειτουργία της εφαρμογής.
1) Γιατί να χρησιμοποιήσω την εφαρμογή «myAthensPass»
To «myAthensPass» είναι η εφαρμογή που σας δίνει τη δυνατότητα να αγοράσετε και να χρησιμοποιήσετε χρόνο ελεγχόμενης στάθμευσης εύκολα και γρήγορα. Η ελεγχόμενη στάθμευση με πληρωμή τέλους μέσω της εφαρμογής «myAthensPass» ισχύει μόνο στις θέσεις επισκεπτών με κατακόρυφη σήμανση Ρ69 "Ρ - Με πληρωμή" και ενδεικτική λευκή γραμμογράφηση επί του οδοστρώματος.
2) Πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό χρήστη;
Για τη δημιουργία λογαριασμού χρήστη, επιλέγετε «Είμαι νέος χρήστης» καταχωρείτε το ονοματεπώνυμό σας, το e-mail και έναν κωδικό πρόσβασης της επιλογής σας αρκεί να έχει τουλάχιστον 6 χαρακτήρες. Έπειτα ακολουθείτε τις οδηγίες που λάμβάνετε στο e-mail σας και ολοκληρώνετε επιτυχώς την εγγραφή σας στο «myAthensPass». Μπορείτε πλέον να συνδεθείτε στην εφαρμογή!
3) Υφιστάμενοι χρήστες παλαιότερης έκδοσης
Για τους υφιστάμενους χρήστες κατά την πρώτη σύνδεση στην εφαρμογή μετά την αναβάθμισή της θα ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία:
Έχετε συνδεθεί επιτυχώς στην εφαρμογή και μεταφέρεστε στην οθόνη ενεργοποίησης στάθμευσης!
4) Χρειάζεται να ενεργοποιήσω στη συσκευή μου υπηρεσίες 3G/4G ή Wi-Fi σύνδεσης για να κάνω χρήση του «myAthensPass»;
Για την αγορά χρόνου, για την ενεργοποίηση στάθμευσης και για τον ακριβή εντοπισμό της τοποθεσίας στάθμευσης του οχήματός σας απαιτείται η ενεργοποίηση της σύνδεσης δεδομένων κινητής τηλεφωνίας 3G/4G ή κάποια ενεργή Wi-Fi σύνδεση στη συσκευή σας.
1) Πώς μπορώ να αγοράσω χρόνο στάθμευσης;
Για την αγορά χρόνου στάθμευσης χρειάζεται η καταχώρηση της τραπεζικής σας κάρτας. Από το κεντρικό μενού της εφαρμογής επιλέξτε την ενότητα «Πορτοφόλι», για την προσθήκη νέας κάρτας. Μετά την επιτυχή καταχώρησή της στην προσθήκη τρόπου πληρωμής επιλέξτε ένα από τα διαθέσιμα ποσά, το οποίο μπορείτε να καταναλώσετε σε ενεργοποίηση στάθμευσης.
2) Μπορώ να προαγοράσω χρόνο στάθμευσης;
Η εφαρμογή «myAthensPass» η οποία λειτουργεί και ως ψηφιακό πορτοφόλι, σας δίνει τη δυνατότητα να μεταφέρετε από την κάρτα σας το ποσό που επιθυμείτε, για μελλοντική χρήση του.
Μετά από την αγορά λαμβάνετε το αποδεικτικό πληρωμής στο email που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή η μπορείτε να το κατεβάσετε στο κινητό σας σε μορφή pdf.
3) Με ποιες κάρτες πληρωμών μπορώ να αγοράσω χρόνο στάθμευσης;
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αγορές χρόνου στάθμευσης με χρεωστικές (debit), πιστωτικές (credit) ή προπληρωμένες (prepaid) τραπεζικές κάρτες πληρωμών.
1) Πόσο χρόνο στάθμευσης μπορώ να ενεργοποιήσω;
Ο ελάχιστος χρόνος στάθμευσης που μπορείτε να ενεργοποιήσετε είναι μισή ώρα (30΄) και ο μέγιστος τρείς ώρες (180’) με την αντίστοιχη χρέωση, σύμφωνα με την τιμολογιακή πολιτική του Δήμου Αθηναίων:
Χρόνος | 30' | 60' | 90' | 120' | 150' | 180' |
Κόστος(€) | 0,5 | 1 | 1,5 | 2 | 4 | 6 |
2) Πως ενεργοποιώ το χρόνο στάθμευσής μου;
Βεβαιωθείτε ότι πρόκειται να σταθμεύσετε σε θέση ελεγχόμενης στάθμευσης(λευκή διαγράμμιση στο οδόστρωμα, πινακίδα «Με πληρωμή»). Επιλέξτε την τοποθεσία στάθμευσης και τον επιθυμητό χρόνο από την ενότητα «Ενεργοποίηση εισιτηρίου», καταχωρείστε τον αριθμό πινακίδας του οχήματός σας με ελληνικούς χαρακτήρες αν πρόκειται για όχημα που ταξινομήθηκε στη χώρα μας και πατήστε το κουμπί «Ενεργοποίηση στάθμευσης». Η στάθμευσή σας ενεργοποιήθηκε!
3) Ορθή καταχώρηση πινακίδας οχήματος
Για τη διασφάλιση της εγκυρότητας της στάθμευσης, η καταχώρηση των πινακίδων κυκλοφορίας χρειάζεται να γίνεται με τη χρήση ελληνικού πληκτρολογίου, εφόσον πρόκειται για ελληνικές πινακίδες κυκλοφορίας. Αντίστοιχα αν το όχημά σας έχει ξένες πινακίδες τις καταχωρείτε με λατινικό πληκτρολόγιο χωρίς κενό ή παύλα.
4) Η ενεργοποίηση στάθμευσης ισχύει για τη συγκεκριμένη θέση ή εφόσον υπολείπεται χρόνος μπορώ να μετακινήσω το όχημά μου σε άλλη τοποθεσία;
Ισχύει μόνο για τη συγκεκριμένη θέση ελεγχόμενης στάθμευσης. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να μετακινήσετε το όχημα σας σε νέα θέση είναι απαραίτητο να αγοράσετε και τον ανάλογο χρόνο στάθμευσης, διακόπτοντας την προηγούμενη στάθμευση αν είναι ενεργή και ενεργοποιώντας εκ νέου τον επιθυμητό χρόνο.
5) Μπορώ να ενεργοποιήσω τη στάθμευσή μου απ’όπου κι αν βρίσκομαι;
Φυσικά. Μπορείτε να μετακινήσετε το pin στον διαθέσιμο χάρτη για να ενεργοποιήσετε τη στάθμευσή σας από όπου και αν βρίσκεστε εφόσον το όχημά σας βρίσκεται εντός των επιτρεπόμενων ζωνών του Συστήματος Ελεγχόμενης Στάθμευσης του Δήμου Αθηναίων.
1) Μπορώ να επεκτείνω τον χρόνο στάθμευσής μου;
Η εφαρμογή «myAthensPass» σας δίνει τη δυνατότητα αν το επιθυμείτε να επεκτείνετε εξ αποστάσεως τον χρόνο στάθμευσής σας, μέχρι και τη συμπλήρωση του επιτρεπόμενου 3ωρου για την ίδια θέση. Πριν τη λήξη της ενεργής στάθμευσής σας επιλέξτε από την ενότητα «Ενεργοποίηση εισιτηρίου» το κουμπί «Επέκταση στάθμευσης».
2) Μπορώ να διακόψω την ενεργή στάθμευσή μου προκειμένου να μετακινήσω το όχημά μου σε νέα θέση;
Κατά την ενεργοποίηση της στάθμευσής σας, στο κάτω μέρος της οθόνης εκτός από το κουμπί «Επέκταση στάθμευσης» ενεργοποιείται και το κουμπί «Ακύρωση στάθμευσης». Το επιλέγετε για να διακόψετε στάθμευση οποιασδήποτε χρονικής διάρκειας. Μετά τη διακοπή μπορείτε να ενεργοποιήσετε εκ νέου στάθμευση στη νέα τοποθεσία.
Σημείωση: Σε περίπτωση διακοπής στάθμευσης για οποιονδήποτε λόγο, δεν επιστρέφεται πιθανό υπόλοιπο χρόνου και χρημάτων στο ψηφιακό σας πορτοφόλι.
1) Πώς μπορώ να δω το ιστορικό των σταθμεύσεών μου;
Από το κεντρικό μενού της εφαρμογής, στην ενότητα «Ιστορικό εισιτηρίων» μπορείτε να βρείτε στοιχεία των προηγούμενων σταθμεύσεών σας καθώς και να εκτυπώσετε αποδείξεις αγοράς χρόνου στάθμευσης.
1)Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το support της εφαρμογής;
Αν για οποιονδήποτε λόγο χρειαστεί να επικοινωνήσετε με το support της εφαρμογής μπορείτε να το κάνετε μέσω το cp@daem.gr και σύντομα η ομάδα μας θα σας εξυπηρετήσει.
1) Πότε και πού μπορώ να κάνω χρήση του «myAthensPass» για να σταθμεύσω;
Χρήση του «myAthensPass» μπορεί να γίνει στις ζώνες ελεγχόμενης στάθμευσης του Δήμου Αθηναίων, τις εργάσιμες ημέρες, από Δευτέρα έως και Παρασκευή 9:00-21:00 και το Σάββατο 9:00-16:00.
Μάθετε περισσότερα για το Σύστημα Ελεγχόμενης Στάθμευσης του Δήμου Αθηναίων
2) Πώς γνωρίζει η δημοτική αστυνομία ότι έχω σταθμεύσει μέσω του " myAthensPass ";
Οι δημοτικοί αστυνομικοί είναι εξοπλισμένοι με PDAs, στα οποία εισάγουν τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος που επιθυμούν να ελέγξουν. Τα στοιχεία από την εφαρμογή αποστέλλονται στο κεντρικό σύστημα της Δημοτικής Αστυνομίας, το οποίο απαντά άμεσα για την εγκυρότητα ή όχι της στάθμευσης.
3) Πώς προσδιορίζονται οι θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης στο οδόστρωμα;
Το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης περιλαμβάνει θέσεις για τους επισκέπτες, τους μόνιμους κατοίκους και θέσεις ειδικής/επαγγελματικής χρήσης.
Η ελεγχόμενη στάθμευση με πληρωμή τέλους μέσω της εφαρμογής "myAthensPass" ισχύει μόνο στις θέσεις επισκεπτών με κατακόρυφη σήμανση Ρ69 "Ρ - Με πληρωμή" και ενδεικτική λευκή γραμμογράφηση επί του οδοστρώματος.
Οι θέσεις στις οποίες επιτρέπεται η στάθμευση με ειδική άδεια είναι οι εξής:
(α) Θέσεις μονίμων κατοίκων με κατακόρυφη σήμανση Ρ70 "Ρ-Κάτοικοι" και ενδεικτική μπλε γραμμογράφηση επί του οδοστρώματος,
(β) Θέσεις για ειδικές και επαγγελματικές χρήσεις με κατακόρυφη σήμανση Ρ40 "Απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση Εξ/νται οχήματα…" και ενδεικτική κίτρινη γραμμογράφηση επί του οδοστρώματος.